Mijn reservering

Snel zoeken FAQ

Mijn reservering

Toon alle antwoorden
Verberg alle antwoorden
  • Ik wil graag reserveren, maar de kalender is rood.

    Is de datum waarop u wilt komen roodgekleurd in de kalender? Dan hebben wij voor die datum geen beschikbaarheid meer. U kunt online de beschikbaarheid inzien via de kalender. Wanneer er geen beschikbaarheid meer is op de gewenste datum kunt u helaas geen reservering meer plaatsen voor de betreffende datum, ook niet telefonisch. 

  • Ik heb een e-ticket, maar het lukt me mij niet om (online) te reserveren.

    Er zijn verschillende e-tickets waarmee u kunt reserveren. In bijna alle gevallen vindt u een code onder de barcode, deze vult u in op deze pagina om uw reservering te maken.

  • Mag ik een entreevoucher of e-ticket ook later inleveren dan de datum die erop staat?

    Nee, het is niet mogelijk een entreevoucher of e-ticket te gebruiken die verlopen is.

  • Hoe kan ik mijn reservering wijzigen?

    U kunt uw reservering wijzigen via dit formulier. De wijziging wordt binnen 48 uur verwerkt. 

  • Kan ik mijn reservering annuleren?

    U kunt uw reservering annuleren door dit formulier in te vullen. De medewerker zal beoordelen of de reservering geannuleerd kan worden of dat er annuleringsvoorwaarden gelden.

  • Is het reserveren voor entree noodzakelijk?

    Vooraf reserveren voor een dag- of avondentree is niet verplicht maar wij adviseren u om dit wel te doen. Vooraf reserveren heeft een aantal voordelen:

    - U bent zeker van beschikbaarheid op de dag dat u graag ons resort wilt bezoeken.
    - Bij de receptie kunnen wij u nog veel sneller van dienst zijn omdat uw reservering al bekend is.
    - Wilt u graag gebruik maken van een behandeling of massage dan kunt u deze het beste ook al vooraf reserveren.

E-tickets & vouchers

E-tickets en vouchers

Toon alle antwoorden
Verberg alle antwoorden
  • Ik krijg een foutmelding na het invullen van mijn code, wat moet ik nu doen?

    Krijgt u na het intypen van uw unieke code een foutmelding en kunt u niet achterhalen waar dit aan ligt? Probeer het na drie uur nog eens of neem dan contact met ons op via dit formulier

  • Ik heb een e-ticket, maar het lukt me mij niet om (online) te reserveren.

    Er zijn verschillende e-tickets waarmee u kunt reserveren. In bijna alle gevallen vindt u een code onder de barcode, deze vult u in op deze pagina om uw reservering te maken.

  • Ik heb meerdere en verschillende e-tickets, hoe kan ik deze reserveren?

    Dat kan via deze pagina. Vul hier één van de codes in, klik op ´toevoegen´ en herhaal dit voor de volgende codes. U kunt maximaal vier codes per reservering verzilveren.

  • Ik heb een e-ticket van een andere organisatie, hoe moet ik reserveren?

    Heeft u een e-ticket bij iemand anders dan bij ons of DagjeWellness aangeschaft? Dan moet u deze eerst bij ons verzilveren en een reservering maken. De code die u moet gebruiken vindt u in de meeste gevallen onder of naast de barcode. 

  • Waarom is er geen beschikbaarheid als ik met mijn e-ticket wil reserveren, maar wel bij het reserveren van een reguliere dagentree?

    Voor acties, e-tickets en reguliere dagentrees bieden wij dagelijks een beperkte beschikbaarheid aan. Op deze manier is er voor mensen met en zonder voucher de mogelijkheid om naar ons resort te komen om te genieten van een dagje wellness. Het is dus mogelijk dat bepaalde dagen niet meer te boeken zijn met een e-ticket of actie, maar nog wel met een reguliere dagentree. Het is niet mogelijk om een regulier dagentree te boeken om een kortingsbon, e-ticket of voucher te verzilveren. Om teleurstelling te voorkomen adviseren wij op tijd te reserveren. Op die manier kunt u altijd uw e-ticket verzilveren.

  • Mag ik een entreevoucher of e-ticket ook later inleveren dan de datum die erop staat?

    Nee, het is niet mogelijk een entreevoucher of e-ticket te gebruiken die verlopen is.

Eten & drinken

Snel zoeken FAQ

Eten & drinken

Toon alle antwoorden
Verberg alle antwoorden
  • Mag ik mijn eigen eten en drinken meenemen?

    Het is niet toegestaan om uw eigen consumptie te nuttigen. 

  • Kan ik bij Thermen Holiday lunchen of dineren als ik een allergie heb?

    Heeft u een gluten, lactose of andere allergie? Geeft u dit dan even door aan de bediening, zij kunnen u vertellen welke gerechten die op de kaart staan u kunt bestellen. 

  • Wat zijn de tijdstippen voor lunch en diner?

    Het lunchbuffet kunt u nuttigen tussen 12.00 uur en 14.00 uur en een broodje van de kaart kan tot 17.30 uur genuttigd worden. Het dinerbuffet is tussen 17.30 uur en 19.00 uur en tot 21.00 uur kunt u nog gerechten bestellen van de kleine kaart.

  • Is het mogelijk om a la carte te lunchen en te dineren?

    Naast het uitgebreide lunch- en dinerbuffet is het ook mogelijk om à la carte te lunchen en te dineren. Wij hebben een uitgebreide menukaart met een diversiteit aan belegde broodjes, maaltijdsalades, snacks, soepen, voorgerechten, hoofdgerechten en desserts. Uiteraard houden wij ook rekening met al uw dieetwensen. 

Behandelingen

Snel zoeken FAQ

Behandelingen & andere extra's

Toon alle antwoorden
Verberg alle antwoorden
  • Ik kom iets later dan de aangegeven tijd, moet ik dit doorgeven?

    Indien u een behandeling heeft bijgeboekt en niet op de aangegeven aankomsttijd kunt arriveren, of eerder vertrekt dan de aangegeven vertrektijd, dient u dit vooraf tijdig aan ons door te geven. Dit in verband met de ingeplande behandeling(en). 

  • Kan ik op de dag zelf nog een behandeling reserveren?

    Indien beschikbaar kunt u op de dag zelf nog een behandeling reserveren. Wilt u er echter zeker van zijn dat u de gewenste behandeling kunt ondergaan, dan raden wij u ten sterkste aan deze vooraf al te reserveren. Behandelingen en massages zijn populair en zijn soms niet meer beschikbaar op de dag zelf. 

  • Kan ik alleen een behandeling reserveren?

    Het is helaas niet mogelijk om alleen een behandeling te boeken. U kunt alleen een behandeling boeken in combinatie met een sauna bezoek.

  • Zijn de tijden van mijn behandeling vooraf bekend?

    De tijden verneemt u bij aankomst. Heeft u een voorkeur opgegeven voor een bepaalde tijd, dan houden wij hier, indien mogelijk, rekening mee.

  • Kan ik alleen door een man/vrouw gemasseerd worden?

    Het is niet mogelijk uw voorkeur hiervoor uit te spreken.

  • Kan ik een voorkeur aangeven voor het tijdstip van de behandeling?

    Ja, u mag uw voorkeur aangeven. Wij houden hier zoveel mogelijk rekening mee, maar kunnen niet garanderen dat wij de behandeling op het door u gewenste tijdstip kunnen inplannen.

Giftcards & andere cadeaubonnen

Snel zoeken FAQ

Giftcards

Toon alle antwoorden
Verberg alle antwoorden
  • Accepteren jullie sauna cadeaubonnen?

    Ja, wij accepteren de Wellness Giftcard. U kunt de Wellness Giftcard bij de balie van Thermen Holioday en de andere aangesloten resorts kopen. Natuurlijk kunt u de Wellness Giftcard ook online bestellen. 

  • Hoe kan ik een Wellness Giftcard bestellen?

    De Wellness Giftcard kunt u online bestellen. Ook is deze te koop bij de recepties van alle deelnemende resorts.

Overige

Snel zoeken FAQ

Overige

Toon alle antwoorden
Verberg alle antwoorden
  • Waar kan ik terecht voor de gevonden voorwerpen?

    Bent u iets vergeten? Neem dan contact met ons op via het contactformulier. De gevonden voorwerpen worden uitsluitend behandeld per e-mail. 

  • Is mijn saunapas nog geldig?

    Ja de saunapas is nog geldig t/m de datum die erop vermeld staat. Wij verstrekken geen nieuwe saunapassen meer. Wel hebben wel badenkaarten, deze kun je hier vinden.

  • Wat zijn de openingstijden van het resort?

    Zondag t/m donderdag 10.00 tot 23.00 uur

    Vrijdag en zaterdag 10.00 tot 24.00 uur

  • Wanneer is het badkledingdag?

    Iedere dinsdag, tweede en laatste zaterdag en eerste zondag van de maand is het badkledingdag. Het dragen van badkleding is op deze dagen verplicht.

  • Is het dragen van badkleding op badkledingdagen verplicht?

    Ja, op badkledingdagen is het dragen van badkleding verplicht.

  • Moet ik een speciale sauna handdoek meenemen?

    Het meenemen van een speciale sauna handdoek is niet verplicht, een groot badlaken voldoet ook. Zorg ervoor dat het badlaken groot genoeg is, zodat u met uw hele lichaam op het badlaken kunt zitten: ook met uw voeten. Dit in verband met de hygiëne. 

  • Wat is een klankschaalsessie?

    Kort gezegd, tijdens een klankschaalsessie wordt een klankschaal aangeslagen met een klopper. Dit geeft een mooie harmoniserende klank en een sterke trilling, welke diep in uw lichaam doordringt. Bij een klankschaalritueel komen lichaam en geest weer in balans.

  • Is er een mogelijkheid tot het drogen van mijn haar?

    Ja, er zijn haardrogers aanwezig nabij onze kleedruimtes.

  • Vanaf hoe laat is de avondentree?

    U bent welkom vanaf 17.00 uur.

  • Wat is de minimumleeftijd voor kinderen?

    Vanaf de leeftijd van 12 jaar is iedereen welkom. Personen tussen de 12 en 18 jaar mogen Thermen Holiday alleen onder begeleiding van een volwassene bezoeken. Het is verplicht een geldig legitimatiebewijs te kunnen overhandigen. Hier kunnen wij, bij twijfel over de leeftijd, naar vragen. Het gebruik van een zonnebank door personen onder de 18 jaar is niet toegestaan.

    Per 8 januari 2018 wordt de leeftijdsgrens veranderd naar een minimum van 18 jaar.

  • Ik ben jarig, krijg ik wat van Thermen Holiday voor mijn verjaardag?

    Van harte gefeliciteerd! Als u jarig bent, krijgt u van ons een lunchbuffet cadeau. Let wel op de voorwaarden van deze actie.

  • Zijn jullie rolstoeltoegankelijk?

    Thermen Holiday is rolstoelvriendelijk. Wij kunnen voor u douchestoelen bij de douchepleinen plaatsen. U mag met de rolstoel ons wellnessresort betreden echter is het niet mogelijk om alle baden in te gaan en voorzien wij niet in een til-lift. Wanneer u een sauna ingaat dient u uw rolstoel buiten de sauna te laten staan. Buiten is er een diversiteit aan sauna's en baden die grotendeels van een trap voorzien zijn, maar er zijn ook diverse sauna's op gelijk niveau. Daarnaast beschikken wij ook over een invalidentoilet.

  • Hebben jullie ook damesdagen?

    Thermen Holiday heeft per 1 juli 2017 geen damesdagen meer. Wellnessresort Elysium biedt nog wel damesdagen aan.

  • Hoe verloopt de betaling? Moeten we vooraf betalen?

    Wanneer u een reservering maakt, geeft u aan het einde aan hoe u wilt betalen: via iDEAL, creditcard of bij de receptie. Wilt u bij de receptie betalen, dan rekenen wij hier eenmalig € 2,95 voor.

    Bij binnenkomst ontvangt u een polsbandje die u verplicht om uw pols dient te dragen. Wilt u een hapje eten of drinken of gebruik maken van een behandeling, dan wordt dit op het polsbandje gescand. Bij vertrek levert u uw polsbandje weer in en voldoet u de openstaande rekening. 

  • Ik ben zwanger, kan ik dan de sauna in?

    Wanneer u gezond bent en een normale zwangerschap doormaakt kunt u zonder bezwaar naar de sauna (blijven) gaan, zeker als u dit ook al voor die tijd gewend was. Wij raden de infraroodsauna echter af in verband met de diepe intensieve werking hiervan. Luister goed naar uw lichaam, als het niet prettig voelt gaat u dan de sauna uit.

  • Kan ik in het resort kolven?

    Bij ons resort is het mogelijk om te kolven. Wanneer u dit bij binnenkomst bij de receptie aangeeft, wijzen wij u de weg. Er is een aparte kolfruimte, uw fles wordt in een koeling in een andere ruimte bewaard. 

  • Krijg ik korting als ik met meerdere personen kom?

    Afhankelijk van de reservering, de groepsgrootte en uw wensen is korting in overleg mogelijk.

  • Kunnen wij de auto bij Thermen Holiday parkeren?

    Als gast van Thermen Holiday kunt u uw auto gratis bij ons parkeren. Wij beschikken over ruime parkeerplaatsen en een aantal invalidenparkeerplaatsen voor de deur. Het is helaas niet mogelijk om met een camper te overnachten op de parkeerplaats van Thermen Holiday.

  • Mag ik in het zwembad badkleding dragen?

    Het dragen van badkleding is bij niet toegestaan, dus ook niet in het zwembad. Op onze badkledingdagen is het verplicht badkleding te dragen gedurende uw bezoek.

  • Moet ik een badset bij jullie huren of mag ik deze zelf meenemen?

    Het gebruik van badjas, handdoeken en slippers is verplicht. U bent vrij om uw eigen badset mee te nemen maar kunt ook uw handdoek en/ of badjas bij ons huren. Slippers zijn te koop bij de receptie. 

  • Mag mijn mobiele telefoon, tablet of e-reader mee naar binnen?

    Het gebruik van een mobiele telefoon of tablet is alleen bij de receptie toegestaan. Op overige plaatsen binnen het resort is het meenemen van een mobiele telefoon of andere elektronische apparatuur niet toegestaan. Wilt u een e-reader meenemen? Laat deze dan even zien bij de receptie, dan kan de receptioniste beoordelen of deze mee naar binnen genomen mag worden.

  • Accepteren jullie creditcards?

    We accepteren Visa, American Express en Mastercard.

Staat uw vraag er niet tussen?

Dan kunt u contact met ons opnemen door op één van onderstaande buttons te klikken.


Stel een vraag over uw reservering Vraag of opmerking doorgeven